Were the World Mine (2008) God Komedie Film

Se Full Movie Were the World Mine i beste Videoformat. Film På Netflix Were the World Mine i toppkvalitet. Film Francuski Komedia Were the World Mine i høykvalitetsvideo. Komedie Film Were the World Mine i HD-video. Nye Komedie Film Were the World Mine i beste kvalitet.


du får god å se beskrivelse of Were the World Mine under:
  • Opprinnelig tittel : Were the World Mine
  • Filmtittel i ditt land : Were the World Mine
  • År med film : 2008
  • Filmer sjanger : Fantasy, Music, Romance,
  • Status for filmen : Released
  • Utgivelsesdato for filmen : 2008-06-24
  • Selskaper av film : Speak Productions,
  • Landene film : United States of America,
  • Språket i filmen : English,
  • Filmens varighet : 95 Min
  • Gjennomsnittlig stemme på film : 6.6
  • Youtube-ID av filmen :
  • Oversettelse av film : EN,DE,RU,IT,HE,HU,NL,EL,BG,
  • Filmaktører :Wendy Robie (Mrs. Tebbit), Judy McLane (Donna), Zelda Williams (Frankie), Nathan Geist (Boy of Cute Couple at Fair (uncredited)), Tanner Cohen (Timothy)

0476991

Were the World Mine er den ideelle film produsert av Speak Productions, ved å bruke a beskrivelse av filmen er "If you had a love-potion, who would you make fall madly in love with you? Timothy, prone to escaping his dismal high school reality through dazzling musical daydreams, gets to answer that question in a very real way. After his eccentric teacher casts him as Puck in A Midsummer Night's Dream, he stumbles upon a recipe hidden within the script to create the play's magical, purple love-pansy.". Filmen ble produsert med utmerket grafisk kvalitet, beste lydkvalitet og største hovedrolle skuespillere.

Når jeg først lære om denne filmen er jeg ikke helt sikker på i tilfelle jeg for eksempel den som idé eller ikke. Etter å ha sett det Dette kan brukes formidle at jeg virkelig setter pris på. anbefaler jeg ekstremt denne filmen for de som kjærligheten sjanger Fantasy, Music, Romance, . er i stand se det gratis ved rett og slett klikke en knapp og registrer deg, hva du kan se mange nyeste filmtitler gratis.

... Amerikansk Komedie Film Were the World Mine i HD-format 1080p ....




Director : Tom Gustafson
Visst, nå du kan vise film involvering Were the World Mine 100 % lengde og få de lenke til dette flick Were the World Mine i HD-format.


Tags: gay, homophobia, musical, high school, independent film, gay relationship, school play, lgbt child, love potion, shakespeare's a midsummer night's dream,