Teacher Shortage (2020) Nye Film

Teacher Shortage 2020 en filmtittel med genre Horror, Populære Filmer i HD-video. Live Stream Filmy bilder i høy kvalitet. Film Kino Teacher Shortage i toppkvalitet. Se Nokas Filmen Online populær Teacher Shortage i beste kvalitet.


du vil finne en komplett beskrivelse of se Teacher Shortage under:

  • Opprinnelig tittel : Teacher Shortage
  • Filmtittel i ditt land : Teacher Shortage
  • År med film : 2020
  • Filmer sjanger : Horror,
  • Status for filmen : Released
  • Utgivelsesdato for filmen : 2020-01-01
  • Selskaper av film : Fright Meter Films,
  • Landene film : United States of America,
  • Språket i filmen :
  • Filmens varighet : 120 Min
  • Gjennomsnittlig stemme på film : 0
  • Youtube-ID av filmen : videokode
  • Oversettelse av film : translation
  • Filmaktører :Julie Anne Prescott (Bartender), Roger Conners (Michael Perry), Brinke Stevens (Kathryn), Tamara Glynn (Linda), Debra Lamb (Sue Steel), Melissa Heflin (Valerie Battles), Kaylee Williams (Lauren Parker), Joe Grisaffi (Mr. Blatty), David E. McMahon (James Curtis)

8555778

Teacher Shortage er best film skapt av Fright Meter Films, som bruker beskrivelse av filmen er "". Filmen ble produsert med utmerket grafisk kvalitet, beste lydkvalitet og gi hovedrolle skuespillere.

Når jeg først se denne filmen er jeg ikke helt sikker på underholdning den type idé eller ikke. Etter å ha sett det jeg vil gifte å si at jeg virkelig setter pris på. Jeg anbefaler denne filmen for de som kjærligheten sjanger Horror, . telle på se det gratis bare ved rett og slett bare klikke live og registrer deg, hva du kan se ultimate nyeste filmtitler gratis.

... Lillestrøm Kino Filmer Teacher Shortage i HD-kvalitet 1080p ....




Screenplay : Troy Escamilla, Producer : Troy Escamilla, Producer : Derek Huey, Director : Troy Escamilla
Visst, nå du kan vise film om Teacher Shortage helt lengde og anskaffe de url til dette flick Teacher Shortage i beste Videoformat.


Tags: slasher,